آثار راه یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرشید بزرگ نیا رئیس انجمن هنر‌های نمایشی و دبیر جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری، از معرفی آثار راه یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر استان خبر داد.

او گفت: در مجموع ۱۰ اثر از شهر‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و فرخ شهر به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان ارسال شده بود که هیئت بازبینی در نهایت با راه‌یابی هفت اثر نمایشی به بخش رقابتی این جشنواره موافقت کرد.

بزرگ نیا افزود: نمایش «آیسبرگ» به کارگردانی مسلم سلیمانیان، نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی نمایش «گیلاس سیاه» به کارگردانی مصطفی محمدی دوست و «ضیافت پنالتی ها» به کارگردانی اکبر دانیالی چهار نمایش هستند که به صورت قطعی برای شرکت در جشنواره تئاتر استانی از سوی هیات بازبین معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: نمایش‌های «اوتانازیا» به کارگردانی فرزاد فخریان، «پسماند‌های ذهنی پریشان» به کارگردانی سعید شیرزاد و «وصیت» به کارگردانی جواد خاکسار حقانی نیز منوط به بازبینی مجدد از سوی هیئت بازبین معرفی شده اند.

بزرگ نیا گفت: بازبینی مجدد آثار مشروط در تاریخ ۲۹ آذر در محل مجتمع فرهنگی و هنری امیرکبیر انجام خواهد شد.

او افزود: سی و دومین جشنواره‌ی تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از اول تا ۴ دی ماه ۱۳۹۹ در شهرکرد برگزار می‌شود و مخاطبین نمایش‌ها می‌توانند از طریق فضایی مجازی نمایش‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

بزرگ نیا گفت: مسعود آگشته، مهرداد حیدری و فراز مهدیان دهکردی به عنوان اعضای هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری بازبینی آثار را به عهده داشتند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار