هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور اعلام کرده که این باشگاه از سبحان خاقانی بازیکن استقلال شکایت کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور از سبحان خاقانی بازیکن تیم فوتبال استقلال به علت فسخ قرارداد غیر قانونی با سرخپوشان تبریزی به کمیته انضباطی شکایت کرده است.  

هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور ضمن تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بله ما از خاقانی به علت فسخ قرارداد غیر قانونی شکایت کردیم و قرار است پرونده این بازیکن در کمیته انضباطی رسیدگی شود.  

نصیرزاده درباره اینکه باشگاه استقلال مدعی است که خاقانی پایین‌تر از ۱۰ درصد برای تراکتور بازی کرده و فسخ قراردادش با این تیم تبریزی قانونی بوده است، گفت: ما هم استدلال‌هایی داریم که فسخ قرارداد خاقانی غیرقانونی است و منجر به محرومیتش می‌شود.  

این اولین بار نیست که برخی از بازیکنان تراکتور به صورت یک طرفه قراردادشان را فسخ می کنند و به تیم دیگری می پیوندند و باشگاه تراکتور مدتی پیش هم از رشید مظاهری و  رضا شکاری به علت فسخ قرارداد یک طرفه شکایت کرده بود و به نتیجه دلخواه خود دست نیافت. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
انقد شکایت کنید تا جونتون دراد**
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۴:۱۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
اگر توان و عرضه تیم داری ندارید جمعش کنید بروید دنبال کار و زندگی خودتان و تیم را به اهلش وگذار کنید .

از روزی که تیم به بخش خصوصی واگذار شده ، ببینید تا بحال چند مربی داخلی و خارجی ، چند بازیکن داخلی و خارجی ، چه تعداد از بازیکنان این تیم یک جانبه فسخ قرارداد کرده اند ، چند شکایت از جانب این تیم برعلیه ااینگونه بازیکنان در کمیته انضباتی مطرح شده و چند حکم بنفع این باشگاه صادر گردیده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
چرا اینا اینقدر شکایت می کنند؟ باشگاه ورزشیه یا دفتر حقوقی؟ تراکتورسازیه یا شکایت سازی؟
آخرین اخبار