معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم تبریزی  اظهار کرد: تیم تراکتور هواداران زیادی دارد، به همین علت انتخاب سرمربی برای این تیم تبریزی نسبت به تیم‌های دیگر دقت بیشتری را می‌طلبد. همچنین مقبولیت سرمربی جدید بین بازیکنان و هواداران بسیار مهم است. مسئولان تراکتور گزینه‌های متعددی را مورد بررسی قرار دادند و ممکن است اعضای هیئت مدیره برخی از  گزینه‌ها را در محدوده شاخص‌های خود قرار ندهند.  

او ادامه داد: نفرات تصمیم گیرنده در باشگاه تراکتور  به ۳ گزینه  نهایی رسیده اند که قرار است درباره آن‌ها صحبت کنند. این ۳ مربی هم از بین مربیان ایرانی مقیم داخل و خارج از کشور هستند. با وجود اینکه  جذب مربی خارجی ممنوع است، اما برخی دوستان مدام نام مربی خارجی را مطرح می‌کنند. انتخاب عجولانه سرمربی مشکلاتی ایجاد می‌کند که جمع کردن کار سخت می‌شود.

سرمربی تراکتور باید مقبول بازیکنان و هواداران باشد 

معاون ورزشی باشگاه تراکتور بیان کرد: با چند مربی مذاکره و صحبت شده و باید مربی‌ را انتخاب کنیم که مقبول بازیکنان و هواداران باشد و البته تا پایان فصل بدون مشکل بتوانیم همکاری مان را ادامه بدهیم. اگر بخواهیم از گزینه مدنظرمان اسم ببریم مشکلاتی برای این مربی و باشگاه تراکتور ایجاد می‌شود.

حضور قطبی در تیم تراکتور منتفی شد 

نصیرزاده درباره اینکه آیا افشین قطبی و الکساندر نوری گزینه‌های ایرانی خارج از کشور تراکتور هستند، گفت: بخش بین الملل باشگاه باید با آن‌ها صحبت کرده و رزومه شان را بگیرد. به جز این مربیان نفراتی مثل امید نمازی و محمد تقوی که در تراکتور هم نتایج خوبی کسب کرده جزو مربیان ایرانی خارج از کشور هستند. البته قطبی به تازگی قراردادش را تیم چینی تمدید کرده و به نظر می‌رسد به صورت قطعی از جمع گزینه‌های ما خارج شده است.

او افزود:  مربیان ایرانی هم در بین گزینه‌های ما قرار دارند. شاید از نظر من نام بردن یک مربی خوب باشد، اما از نظر فرد دیگری درست نباشد و  بهتر است از گزینه‌ها نامی برده نشود. من هم منتظر هستم مذاکراتی که بخشی از آن در حوزه داخلی و بخشی هم در حوزه بین المللی است منجر به نتیجه شود و بتوانیم تیم را به فرد منتخب بدهیم.

ما با هواداران تراکتور شوخی نمی کنیم 

معاون باشگاه تراکتور بیان کرد: ما به هواداران قول می‌دهیم و این گونه نیست با اعلام یک تاریخ با هواداران شوخی می‌کنیم. برخی مواقع می‌گوییم فلان موضوع چند روز دیگر رخ می‌دهد، اما در نهایت محقق نمی‌شود. این به معنای راست گفتن به هوادار نیست. پیش از این گفتم شاید قبل از دیدار با پیکان سرمربی جدید خود را انتخاب کنیم، اما مشخص نیست تا آن زمان چنین اتفاقی بیفتد.

نصیرزاده اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخاب مربی تا قبل از این دیدار سخت است و مذاکرات مان تاکنون نهایی نشده است احتمال دارد مسابقه با پیکان را هم با مسعود شجاعی و علی نیکبخت ادامه بدهیم. شجاعی سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده و در ابعاد بین المللی فوتبال بازی کرده است.

شجاعی گزینه اول  برای هدایت تیم تراکتور است 

او درباره اینکه آیا شجاعی هم جزو گزینه‌های سرمربیگری تراکتور است، گفت: می‌توانم بگویم گزینه اول ما شجاعی است، اما مسعود دوست دارد همچنان فوتبال بازی کند و قابلیت این کار را هم دارد. بازیکنان هم علاقه دارند مسعود همچنان عضوی از تیم باشد. البته کسالتی هم دارد که در حال بهبود است. آرام آرام تمرینات خود را شروع می‌کند و اگر بدنش آماده باشد همیشه در لیست تراکتور است و با تشخیص خودش می‌تواند به عنوان بازیکن ثابت یا ذخیره مقابل پیکان بازی کند. شجاعی واقعا مهره ارزشمندی است و در زمان به مشکل خوردن تیم گره گشا است.

معاون باشگاه تراکتور درباره اینکه سرمربی تراکتور تا هفته هشتم انتخاب می‌شود، خاطر نشان کرد: زمان به سرعت برای تیم تراکتور سپری می‌شود. ما قبل از بازی با ماشین سازی گفتیم بعد از این دیدار انتخاب سرمربی تمام می‌شود، اما دیدیم به سرعت زمان سپری شد. امیدواریم تا آن زمان کار تمام شود، اما در حال حاضر از توانمندی، قابلیت و مهارت شجاعی و علی نیکبخت استفاده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار