علی نیکبخت درباره پیروزی تیم تراکتور برابر ماشین سازی در دربی تبریز توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نیکبخت مربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر تیم ماشین سازی در دربی تبریز اظهار کرد: آنچه که ما از بازیکنان خواسته بودیم به خوبی در زمین مسابقه انجام دادند. حفظ توپ و مالکیت بالا جزو هدفمان در نیمه اول بازی بود تا بتوانیم از افت بدنی تیم ماشین سازی در نیمه دوم استفاده کنیم و به نتیجه لازم رسیدیم.  

او ادامه داد: من به تیم ماشین سازی تبریک می‌گویم که  همانند تیم ما تغییرات خیلی خوبی در این بازی داشت و آن ها از سبک دفاعی خود خارج شده بودند و فوتبال بازی کردند. خدا را شکر بازی خوبی بود و یک دربی بدون حاشیه ای را  دیدیم و همه لذت بردیم. ما مزد برتری خود را در دقایق آخر بازی گرفتیم و با تعویض‌هایی که شجاعی کرد در نهایت توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.  

نیکبخت درباره مشکل گلزنی تراکتور و نبود یک مهاجم تمام کننده در این تیم گفت: کار تیمی در تراکتور وجود دارد و  کمبود گلزنی در سطح کل لیگ برتر فوتبال وجود دارد، اما من احساس می‌کنم که هنوز تیم‌ها به هماهنگی لازم نرسیدند و گلزنی از کار تاکتیکی به دست می‌آید و همانطور که تیم ما نیاز به زمان دارد به طور حتم لیگ ما نیز به زمان محتاج است و رفته رفته گل‌های بیشتری به ثمر می‌رسد.  

مربی تیم تراکتور درباره اشتباهات خط دفاعی به هر حال زمانی که تیم ما بازیسازی می‌کند این احتمال وجود دارد که تیم حریف دست به ضدحمله بزند. همچنین زمان بر است تا یک تیم به هماهنگی تاکتیکی برسد و  ما روی خطوط مختلف تیم خود کار می‌کنیم تا به هدف خود دست یابیم. شاید هماهنگی بین همه خطوط تیم تراکتور در آینده‌ای نزدیک اتفاق بیفتد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
این بازی باید 2بر صفر به نفع تیم ماشین سازی تمام می شد.بدشا نسی آوردند.
آخرین اخبار