مدیر باشگاه نساجی:

اشتباهات داوری برای تیم ما گران تمام می‌شود/ ضربه پنالتی ما در بازی با سپاهان گرفته نشد

ایزد سیف الله پور درباره قضاوت داور بازی این تیم برابر تیم سپاهان توضیحاتی را ارائه کرد.

ایزد سیف الله پور، مدیر باشگاه نساجی مازندران  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اشتباهات داوری در بازی این تیم برابر تیم سپاهان اظهار کرد: در بازی با سپاهان ۲ صحنه خطا برای تیم ما ایجاد شد که یکی خطای هند بازیکن حریف بود و  دیگری مهرداد بایرامی بازیکن ما در موقعیت تک به تک سرنگون شد. به هر حال داور بازی می‌توانست یک پنالتی برای تیم ما بگیرد که این اتفاق رخ  نداد. گل چهارم سپاهان هم از طریق خطا بر روی بازیکن ما به ثمر رسید.  

او ادامه داد: نگاه فوتبال  به باشگاه‌های خصوصی باید بهتر شود. البته در بازی با سپاهان روز ما نبود و آن‌ها عقده گشایی کردند. سپاهان تیم پرمهره و ریشه داری است و  بازیکنان این تیم اصفهانی خیلی خوب بازی کردند. ما برای بازی هفته بعد ریکاوری می‌کنیم و  نقاط ضعف خود را پوشش می‌دهیم تا اشتباهات را تکرار نکنیم. داوری‌ها در چند هفته اخیر به ضرر ما بوده است.  برای تیم جوان  نساجی اشتباهات داوری سنگین  است.  

اشتباهات داوری در نتیجه نگرفتن تیم نساجی تاثیرگذار است 

سیف الله پور درباره این که تیم نساجی چقدر از داوری آسیب دیده است، اظهار کرد: در بازی با تیم‌های فوتبال تراکتور، سایپا و سپاهان اشتباهات داوری در نتیجه نگرفتن تیم ما تاثیرگذار بود. تیم ما در نیمه دوم بازی با سپاهان فشار زیادی آورد و اگر یک پنالتی برای تیم ما گرفته می‌شد و داور بازی بازیکن حریف را از زمین مسابقه اخراج می‌کرد، در آن صورت شاید با ۱۰ نفره شدن حریف می‌توانستیم  به بازی برگردیم و گل‌های خورده را جبران کنیم.  

او درباره این که اعضای تیم نساجی به خاطر باخت سنگین به سپاهان جریمه می‌شوند، گفت: به هر حال ما برای پیروزی‌ها پاداش می‌دهیم و باخت‌ها هم جریمه به همراه خواهد داشت. البته اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نساجی درباره جریمه بازیکنان تصمیم می‌گیرند.  

سیف الله پور درباره پرداخت غرامت از سوی فکری به باشگاه نساجی گفت: معاونت حقوقی باشگاه  پرونده فکری را در اختیار دارد و در این باره تصمیم می‌گیرد.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار