نویدکیا: مشکلات سپاهان با پیروزی برابر نساجی تمام نشده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی پرگل تیمش برابر تیم نساجی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا  سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی پرگل تیمش برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. تغییراتی در سیستم هجومی داده بودیم. باید این واقعیت را قبول کنیم که در طول ۹۰ دقیقه بازی را در اختیار داشته باشیم.

نویدکیا افزود: ما اطلاع داشتیم که با این تغییرات مشکلاتی برای تیم به وجود خواهد آمد. من نمی‌خواهم بگویم با این پیروزی مشکلاتم رفع شده است. زمین‌هایی در فوتبال ما هستند که شرایط خوبی ندارند و ما در آن‌ها به مشکل می‌خوریم. باید بتوانیم مسئله  را حل کنیم. در بعضی از بازی‌ها، فوتبال زیبا نمی‌تواند به ما کمک کند.  

من نمی خواهم کار غیرحرفه ای انجام بدهم 

او درباره حضورش در نشست خبری گفت: من مشکلی برای حضور در نشست خبری ندارم و از باشگاه به من گفته‌اند که سازمان لیگ فقط اجازه می‌دهد کسی که اسمش به عنوان سرمربی رد شده در نشست شرکت کند. اگر سازمان لیگ به من اجازه بدهد در تمام نشست‌ها را حضور پیدا می‌کنم. من نمی‌خواهم کار غیر حرفه‌ای انجام دهم.  

استفاده از کی روش استنلی و شهباززاده ریسک بود 

سرمربی سپاهان درباره  تغییر تاکتیک در این بازی بیان کرد: یک تغییر در بازی با نساجی انجام دادیم. به هر حال استفاده از کی‌روش استنلی و بردن شهباز‌زاده به کناره یک ریسک بود که انجام دادیم و جواب گرفتیم. هر ۳  بازیکن خط حمله ما خوب کار کردند و گل زدند.

اسم و رسم بازیکنان برای من مهم نیست 

او درباره بازگشت کی‌روش استنلی به ترکیب سپاهان اظهار کرد: با وجود اینکه کی روش استنلی امروز خوب بازی کرد، اما این بازیکن نمی‌تواند همیشه در ترکیب قرار بگیرد. اگر بازیکنان در تمرین خوب باشند، ترجیح می‌دهم که بازی کنند و اسم و رسم برای من مهم نیست. هر کدام از بازیکنان که شرایط بهتری داشته باشند، در ترکیب قرار می‌گیرند. اگر بازیکنان با همین روش بازی کنند، از آن‌ها استفاده می‌شود.

سپاهان خانه من است 

او بیان کرد: در هر بازی تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد داشته باشیم. شرایط نشان می‌دهد یک تیم منسجم هستیم. متکی به نفر نیستیم و نفرات را از دست نمی‌دهیم. تا آنجایی که می‌توانیم تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم. سپاهان خانه من است و می‌خواهم موفق شود. بازیکن‌هایی دارم که همین حس را دارند و برای موفقیت سپاهان تلاش می‌کنند و  از شاگردانم ممنون هستم.

سرمربی سپاهان خاطر نشان کرد:  ما باید یاد بگیریم در نیمه اول اگر جلو هستیم، نیمه دوم را از دست ندهیم و تا دقیقه آخر برای  اصول خود  تلاش کنیم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار