اسامی داوران هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دقایقی پیش از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته ششم را امروز اعلام کرده است.

در لیست داوران نکات قابل توجهی به چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها، بازگشت امیر عرب براقی به قضاوت در لیگ برتر است.

این داور بین‌المللی فوتبال ایران پس از کنار رفتن از فهرست الیت صحبت‌های زیادی را مطرح کرد و حتی گفته می‌شد به دلیل لجبازی با برخی از مسئولان داوری فوتبال کشور، حق قضاوت در لیگ برتر را ندارد، اما این طلسم در هفته ششم شکسته شده است و بازی سپاهان و نساجی مازندران را قضاوت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


علی اصغر مومنی نیز که نامش در هفته‌های اخیر بسیار حاشیه ساز شده بود، در این هفته هم قضاوت می‌کند. نام او ابتدا به جای علیرضا فغانی در لیست بین‌المللی قرار گرفت، اما با انتقاد‌ها و فشار‌ها بار دیگر نام فغانی به لیست بازگشت و مومنی این بار جایگزین امیر عرب براقی شد.

او در ۲ - ۳ هفته اخیر قضاوت یک بازی را در لیگ برتر داشت و پس از آن، قضاوت نکرده بود و این بار در هفته ششم قرار است دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سایپای تهران را قضاوت کند.

در این هفته به حسن اکرمی که هفته گذشته داور دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان بود، قضاوتی داده نشد.

این مسئله بیانگر ۲ موضوع است: اول این که به دلیل حضور تعداد زیاد داوران، شاید این هفته استراحت دارد و دلیل دیگر این است که با محرومیت مواجه شده، اما فدراسیون فوتبال به صورت رسمی خبری مبنی بر این گمانه زنی را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار