سرمربی نساجی مازندران:

بازی فردا، تقابلی با بازیکنان خوب سپاهان است

وحید فاضلی درباره بازی تیم نساجی مازندران و سپاهان اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم سپاهان اظهار کرد: پیش بینی می‌کنم که هر ۲ تیم بازی سختی پیش رو دارند. بازی فردا تقابل با تیم سپاهان است که بازیکنان خوبی دارد و در آن طرف بازیکنانی که در  تیم خوب نساجی حضور دارند.   

او ادامه داد:  با توجه به بارندگی و شرایط زمین تا آن جایی که توانستیم روی برنامه‌های تاکتیکی خود کار کردیم. خدا را شکر که آماده دیدار  فردا هستیم و امیدوارم هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه بدهند.  

فاضلی درباره وضعیت بازیکنان مبتلا به کرونای نساجی و شرایط مصدومان و محرومان این تیم شمالی گفت: امیر جانملکی  به بازی فردا نمی‌رسد. همچنین  خدا را شکر تست کرونای  همه بازیکنان تیم منفی بوده و فقط یک عضو کادر فنی تستش مثبت بوده است که او در قرنطینه است و مشکلی در این باره نداریم.  

او درباره انتقادات مسئولان نفت مسجد سلیمان بعد از شکست برابر نساجی در لیگ برتر فوتبال گفت:  ما به بازی قبلی، اصلا فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان روی بازی برابر سپاهان است. من درباره بازی با نفت مسجد سلیمان بعد از دیدار فردا به طور مفصل صحبت می‌کنم. البته کارشناسان داوری تایید کرده‌اند که گل نفت مسجد سلیمان آفساید بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار