سرمربی نساجی مازندران:

مشکلات غیر فنی نساجی باعث از دست دادن امتیاز شده است/ شاهد تقابل ضد حمله و دفاع در لیگ فوتبال هستیم

وحید فاضلی درباره عملکرد تیم نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیمش بیان کرد: با توجه به مدیریت و هزینه صورت گرفته، عملکرد تیم ما خوب بوده است و راضی هستم. البته مشکلاتی به لحاظ غیر فنی برای تیم ما به وجود آمده که باعث شد چند امتیاز را از دست بدهیم.

فاضلی درباره بازی تیمش برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: همه تمرکزمان را برای این دیدار معطوف کرده بودیم تا بازی خوبی برابر فینالیست لیگ قهرمانان آسیا ارائه بدهیم؛ اما با تصمیم سازمان لیگ  این بازی لغو شد. 

رتبه خوب،  ملاک درستی برای ارزیابی تیم نساجی نیست 

فاضلی درباره وضعیت خوب تیم نساجی مازندران در جدول رده بندی لیگ برتر بیان کرد: به نظرم رتبه خوب در جدول رده بندی، نمی‌تواند  ملاک درستی برای قضاوت تیم ما باشد. امیدوارم نتایج خوب ما ثبات داشته باشد که این موضوع بستگی به تلاش زیاد، تمرکز بالا و آرامش دارد.

 

همه تمرکزمان را برای بازی با پرسپولیس معطوف کردیم/ شاهد تقابل ضد حمله و دفاع در لیگ فوتبال هستیم

اشتباهات داوری بر روی نتایج تیم ما تاثیر داشته است 

او درباره عملکرد داوران در لیگ برتر فوتبال گفت: اشتباهات داوری روی نتایج تیم ما تاثیر داشته است، اما در این باره، ۲ هفته صحبت کردیم و این موضوع تمام شده است و به آن نمی‌پردازم.

فاضلی درباره این که تیم نساجی مازندران کمبود بازیکن ندارد، اظهار کرد: ما فقط می‌توانیم بازیکن سهمیه فیفا جذب کنیم و در بازار نقل و انتقالات هم بازیکن خوبی نیست؛  تا پایان نیم فصل با همین نفرات ادامه می‌دهیم.

ما از وضعیت چمن ورزشگاه وطنی راضی نیستیم 

سرمربی نساجی مازندران درباره گلایه تیم‌ها از بازی در چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: ما هم از وضعیت چمن ورزشگاه وطنی راضی نیستیم، اما داشته‌های استان مازندران همین است و امیدوارم مسئولان ورزش استان تدبیری در این باره بیندیشند. در خارج از خانه برابر آلومینیوم اراک پیروز شدیم، اما در بازی با سایپا شکست خوردیم.

فشار زیادی روی مربیان برای نتیجه گیری است 

او درباره تعداد گل‌های اندک در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ساختار دفاعی تیم‌ها بهتر شده است و علاوه بر این تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیستند. حضور نداشتن بازیکنان خارجی در خط حمله باعث شده است که تیم‌ها در گلزنی مشکل داشته باشند. البته نکته اصلی این است که  فشار زیادی به مربیان برای نتیجه گیری وارد می‌شود و  این موضوع باعث می‌شود تیم‌ها به دنبال یک امتیاز باشند و محتاطانه بازی کنند. در حال حاضر تقابل ضدحمله و دفاع ضد حمله در لیگ برتر فوتبال وجود دارد.

گلزنی وظیفه اصلی یک مهاجم نیست 

فاضلی درباره این که از مهاجمان خود توقع گلزنی ندارد، گفت: نقش مهاجم در فوتبال این است که موقعیت گل ایجاد کند. به نظرم وظیفه اصلی یک فوروارد،گلزنی نیست و این موضوع در اولویت دوم قرار دارد. مهرداد بایرامی این وظیفه را به خوبی در تیم ما انجام می‌دهد.

سرمربی نساجی مازندران درباره هدف این تیم شمالی در لیگ بیستم فوتبال گفت: هدفمان این است که در هر بازی سخت کوش باشیم و درباره  رتبه خودمان در جدول رده بندی صحبتی نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار