سرهنگ گندمی از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری ۹ معتاد متهاجر و توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت در شهرستان سیروان خبر داد.

سرهنگ هادی گندمی سرپرست انتظامی شهرستان سیروان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی، پلیس طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در شهرستان اجرا کرد.

او با اشاره به تداوم اجرای این طرح افزود: در راستای اجرای این طرح ۹ معتاد متهاجر و ۶ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و هنجارشکن با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و جمع آوری و بمنظور درمان به مرکز بازپروری معرفی و موتورسیکلت‌ها روانه پارکینگ شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان عنوان کرد: به منظور ارتقاء سلامت اجتماعی و سالم سازی محیط از جرم و همچنین جلب رضایت عمومی مردم طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان پر خطر صورت گرفته که خوشبختانه با استقبال تعدادی زیادی از خانواده که یکی از اعضای آن‌ها از بلای خانمانسوز اعتیاد رنج می‌بردند مواجه شده است.

او یادآور شد: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با موادمخدر بسیار ضروری بوده و با اقدامات فرهنگی می‌توان زمینه‌های بروز اعتیادرا در جامعه از بین برد که لازم است در این راستا باید تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.