سرهنگ علی محمدی گفت: یکی از راهبرد‌های اصلی پلیس پیشگیری در ارتقاء امنیت عمومی دست یابی به امنیت مطلوب و پایدار در جامعه است.

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، اظهار داشت : نیروی انتظامی نزدیک‌ترین سطح تعامل و برخورد را با مردم در جامعه دارد و لازم است در برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی بیشترین توجه را به مردم داشته باشد و این مهم با مشارکت و همت والای مردم تحقق می‌یابد.

او با بیان اینکه ناجا به عنوان سازمانی که از بطن مردم و برای مردم برخاسته، تعامل با اقشار مختلف جامعه را به منظور امکان خدمتگزاری مطلوب، خاستگاه اصلی خود می‌داند، افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردم در تولید امنیت یکی از راهبرد‌های اصلی پلیس پیشگیری در ارتقاء امنیت عمومی و دست یابی به امنیت مطلوب و پایدار در سطح جامعه است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان، افزود : مردم یکی از ظرفیت‌های اساسی و مهم در مراقبت و تامین نظم و امنیت در موسسات حفاظتی و مراقبتی هستند.

سرهنگ علی محمدی در پایان، با تأکید بر سرلوحه قرادادن اصل رضایتمندی مردم در ماموریت‌های نیروی انتظامی تصریح کرد: فلسفه وجودی پلیس، خدمتگزاری و پاسخگو بودن به مردم است و در سایه تلاش و کوشش همکاری انتظامی شاهد افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس هستیم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.