معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: بهای هر بشکه نفت سفید با احتساب هزینه حمل، در شهرستان جیرفت مبلغ ۵۵ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محسن مشایخی معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: با توجه به شروع فصل سرما و اهمیت استفاده خانوار‌ها از نفت سفید، قیمت هر بشکه نفت با احتساب هزینه حمل تا درب منزل مبلغ ۵۵ هزار تومان برای شهرستان جیرفت در نظر گرفته شده است.

او افزود: همه جایگاه‌های عرضه سوخت نفت سفید موظف هستند با قیمت اعلام شده، نفت مورد نیاز مردم را تحویل دهند در غیر این صورت به عنوان متخلف با آن‌ها برخورد خواهد شد.

مشایخی از شناسایی یک جایگاه متخلف طی بازرسی‌های گشت مشترک بازرسان سازمان خبر داد و گفت: پرونده تخلف این جایگاه عرضه نفت سفید، به دلیل گرانفروشی و عرضه بالاتر از قیمت مصوب پس از تکمیل، برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: از همه مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴، واحد دریافت شکایات صنفی و یا معاونت‌های بازرگانی و یا بازرسی سازمان تماس گرفته و یا به صورت حضوری شکایات خود را مطرح نمایند تا ضمن رسیدگی، با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قیمت نفت ، بشکه نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.