فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از توقیف یک کامیون کشنده حامل ۶۱ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون کشنده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۶۱ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کامیون جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک کامیون توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۸ کیلو گرم حشیش در بیرجند

سرهنگ شاهرودی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در تشریح این خبر گفت: مأموارن انتظامی ایست و بازرسی شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۸ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و در این رابطه راننده خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ شاهوردی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.