دادستان عمومی و انقلاب تربت جام گفت: هرچقدر که بستر کارو تولید در شهرستان رونق پیدا کند به همان میزان ما شاهد کاهش جرائم خواهیم بود.

حمید علیزاده دادستان عمومی و انقلاب تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به تعطیلی کارخانه و عدم پرداخت معوقات حقوق کارگران ومطالبات اشخاص خصوصی از کارخانه گفت: یکی از مهمترین مشکلاتی که در حوزه شهرستان داشتیم بحث تعطیلی کارخانه قندجام بود که نارضایتی اجتماعی ایجاد کرده بود و دربحث حقوق معوقه کارگران و بحث فعالیت کارخانه اقداماتی باید انجام می‌گرفت که هرچه زودتر کارخانه احیا شود و به کارخودش ادامه دهد.

او افزود: با ورود دستگاه قضایی و شورای تامین تا حدودی مشکلاتی که کارخانه سابقا داشت بحمدالله حل شد و در بازدیدی که امروز صورت گرفت نکات مثبتی را دیدیم که مشکلات رفع شده و پیگیر هستیم که سایرمشکلات که اندک است با مدیریت و پیگیری مدیران و هم افزایی شورای تامین و دستگاه‌های مربوطه برطرف گردد.

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام ادامه داد: دادستانی هر گونه حمایت قضایی که لازم باشد از کارگاه و بنگاه‌های کارآفرینی که با قصد ایجاد کار و اشتغال برای افراد بومی شهرستان که نقش موثری در پیشگیری از وقوع جرم را دارد انجام خواهد داد.

علیزاده بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده قسمت عمده حقوق معوقه کارگران پرداخت شده است و مهمتر اینکه در بازدیدی که صورت گرفت مشاهده شد بحمدالله خط تولید کارخانه فعال است.

او تصریح کرد: پیگیری لازم صورت گرفته تا سایر مشکلات کارخانه قند جام با حمایت قضایی هر چه زودتر مرتفع گردد وهمه دستگاه‌ها نیز می‌بایست کمک کنند تا چرخ تولید کارخانه همچنان بچرخد واین کارخانه تولیدی که جز میراث گرانبهای شهرستان ونقش موثری در صنعت تولید شکر داشته حفظ گردد.


انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار