فرمانده تیپ هجومی شهید نصر اصفهانی تربت حیدریه گفت: در جهت بیان مقام معظم رهبری در امداد رساندن به نیازمندان این تیپ امکانات خود را در کنار فعالیت نهاد‌های حمایتی بویژه کمیته امداد بکار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد ضرغام مرادی در نشست با رئیس و دست اندرکاران کمیته امداد تربت حیدریه گفت: استفاده از ظرفیت‌های سایر سازمان‌ها از جمله ارتش جمهوری اسلامی پشتوانه ارزشمندی برای خدمت رسانی فراگیر کمیته امداد به نیازمندان و محرومان خواهد بود.

او افزود: امکانات ارتش نیز همچون گذشته برای خدمت رسانی به مردم در اختیار خواهد بود.

حمایت موثر ارتش 

عبدالله زاده رئیس کمیته امداد تربت حیدریه گفت: حمایت‌های ارتش از خدمات این نهاد مقدس در طول سالیان گذشته و حضور ارتش در صحنه کمک‌های مومنانه و خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت کرونا نشانه پایبندی نیرو‌های مومن ارتش به آرمان‌های مقدس حضرت امام و مقام معظم رهبری در خدمت خالصانه به مردم بویژه محرومان و نیازمندان جامعه است.

او افزود:طرح‌های مختلف کمیته امداد در حوزه‌های خدمت رسانی، توانمند سازی و اغنای فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت در راه رسیدن به اهداف این نهاد مقدس دست یاری همه خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه ارتش همیشه سرافراز را به گرمی می‌فشاریم.

انتهای پیام// ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.