فرمانده انتظامی خراسان‌‎ رضوی گفت: اجرای طرح زمستانی پلیس راه و سایر دستگاه‌های امدادرسانی برای خدمت‌رسانی به مسافران در طول جاده‌های خراسان رضوی از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان‌‎ رضوی گفت: امسال طرح زمستانی در جاده‌های خراسان رضوی متفاوت از سال‌های قبل اجرا می‌شود به این معنا که امسال با شرایط شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم و نیرو‌های امدادی و پلیس علاوه بر خدمت‌رسانی در جاده‌ها باید مراقب سلامتی خود نیز باشند، زیرا در شرایط آسیب‌پذیری خدمت‌رسانی می‌کنند.

او افزود: خوشبختانه امسال تا کنون شاهد کاهش ۳۳ درصدی جان‌باختگان ناشی از تصادف جاده‌ای در استان هستیم که به دلیل  کاهش تردد در جاده‌ها و همچنین رعایت مقررات بوده است.

 فرمانده انتظامی خراسان‌‎ رضوی ادامه داد: با توجه به این که در بخش ناوگان حمل و نقلی پلیس راه با کمبود مواجه بودیم از امروز ۳۸ دستگاه خودروی سواری و وانت به ناوگان پلیس راه استان خراسان رضوی افزوده شده است.
 
اهمیت همکاری پلیس و راهداری
 
ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: تعامل و همکاری بین پلیس، راهداری و مجموعه‌های امدادی بسیار مهم و اثربخش است و اگر هر یک از این مجموعه‌ها با چالش مواجه شود کل خدمات با مشکل مواجه می‌شود.
 
او افزود: با مشکلات اعتباری مواجه هستیم، اما با تعامل می‌توان بر همه مشکلات غلبه کرد.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.