رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: کنترل پلیس به منظور عدم تردد پلاک‌های غیر بومی در جاده‌های خراسان رضوی به صورت پایش سامانه‌ای انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در خصوص اجرای طرح منع آمد و شد به مشهد گفت: از ساعت ۲۴ دیشب طرح پایش سامانه‌ای آغاز شده است و نیرو‌های پلیس راه در طول مسیر مستقر هستند.

او افزود: بر این اساس پلاک‌های غیربومی در این سامانه ثبت و هشدارِ برگشت به مالکان خودرو‌ها از طریق سامانه به آن‌ها ابلاغ می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در صورت عدم برگشت برای خودرو‌ها توقیف سیستمی ثبت می‌شود و به عنوان تخلف در سوابق راننده ثبت خواهد شد و سرپیچی از این طرح برای رانندگان مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت.
 

بیشتر بخوانید


سرهنگ امیدوار بیان کرد: خوشبختانه مردم توصیه‌های ستاد ملی کرونا را جدی گرفته‌اند و هم اکنون ترافیک در جاده‌های خراسان رضوی  عادی و روان است.

او تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ فقره تصادف جرحی با ۱۹ مجروح در جاده‌های  خراسان رضوی رخ داده است.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دیروز ۲۳ مهر ماه جزییات اعمال محدودیت‌های سفر از مبدا یا مقصد پنج کلانشهر تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه را اعلام کرد و بر این اساس محدودیت‌ها از مبدا یا مقصد این پنج کلانشهر از ساعت ۲۴ اعمال شد و سفر از این شهر‌ها یا به این شهر‌ها تا یکشنبه ظهر ممنوع خواهد بود.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.