سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: اردوی چهار روزه در اصفهان دستاوردهای خوبی برای ما به همراه داشت.

داوودی مهابادی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در مجموعه ورزشی صفائیه اظهار داشت: برگزاری تمرینات در مجموعه ورزشی صفائیه فرصت خوبی برای ما بود. طی چهار روز تمرین در اصفهان به شناخت بازیکنان تیم در پست‌های مختلف پرداختیم و این اردو دستاورد‌های خوبی برای ما به همراه داشت.

او درباره تلاش این تیم برای حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی بیان کرد: برای کسب آمادگی شرکت در این مسابقات دو ماه فرصت داریم و امیدواریم در زمان باقی مانده به کمک کمیته جوانان فدراسیون فوتبال بازی‌های تدارکاتی خوبی برای محک تیم برنامه‌ریزی شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی این تیم گفت: پس از برگزاری اردو‌های داخلی، اول دی‌ماه عازم تاجیکستان می‌شویم و دو بازی دوستانه با تیم ملی جوانان این کشور برگزار خواهیم کرد.

او افزود: پس از برگزاری دیدار‌های تدارکاتی با تیم ملی جوانان تاجیکستان، برای تقویت آمادگی بدنی بازیکنان،۱۰ تا ۱۵ روز فرصت داریم. هدف ما استفاده هرچه بهتر از این زمان برای تقویت تیم و حضور پر قدرت در مسابقات است.

مهابادی با بیان اینکه بازیکنان خوبی از اصفهان در تیم ملی جوانان حضور دارند، گفت: محمدرضا عسگری و یاسین سلیمانی دو بازیکن فولاد مبارکه سپاهان در این تیم حضور دارند.

او ادامه داد: باشگاه‌هایی مانند سپاهان و سایپا اهمیت زیادی به تیم‌های پایه می‌دهند که به رشد فوتبال کشور کمک می‌کند.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران پس از برپایی اردوی چهار روزه در اصفهان، عازم شیراز شده تا در این شهر دو بازی دوستانه با تیم‌های فجر شهید سپاسی و ایمان سبز برگزار کند.
جوانان ملی‌پوش فوتبال ایران اول دی‌ماه با سفر به کشور تاجیکستان دو دیدار دوستانه نیز با تیم ملی جوانان این کشور برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار