سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در دیدار امروز بازیکنان حریف تعیین‌کننده نتیجه بودند و روز بد فوتبال برای ما بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست ۴ بر صفر برابر سپاهان گفت: در دیدار امروز، بازیکنان سپاهان نتیجه بازی را تعیین کردند، روی خوش فوتبال به سمت تیم ما نبود. این نتایج در فوتبال پیش می‌آید، همانطور که آلمان با یواخیم لو ۶گل دریافت کرد.

او در ادامه بیان کرد: نیمه دوم توانستیم به شرایط خوب برگردیم، اما داور چهارم روی یک صحنه تمرکز تیم مارا به‌هم ریخت و در همان صحنه گل چهارم را دریافت کردیم.

فاضلی درخصوص شرایط نساجی در این دیدار بیان کرد: به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم، ما یک تیم باشخصیتی هستیم. به نتیجه این دیدار نگاه نمی‌کنم، بازیکنان بزرگی داریم. مهم این است که در چنین لیگی بتوانیم آمادگی‌مان را حفظ کنیم، گل‌های دریافتی را بررسی می‌کنیم تا علت آن‌را متوجه شویم و برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بااشاره به نتیجه رقم‌خورده اظهار داشت: از لحاظ جسمانی امروز تیم ما خسته بود، دلیل آن می‌تواند تاخیر پروازمان به اصفهان باشد. در فوتبال این شرایط پیش می‌آید، امیدوارم در ادامه راه به شرایط ایده‌آل برگردیم و این نتایج را جبران کنیم. هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که برنامه‌ای برای رسیدن به دروازه سپاهان نداشتند گفت: قبل از گل اول سپاهان روی یک کار ترکیبی به دروازه سپاهان رسیدیم. یکی از برنامه‌های ما توپ‌گیری از تیم حریف در میانه زمین بود، تعویض زودهنگام شرایط تیم را به‌هم ریخت.


فاضلی درباره قضاوت این دیدار عنوان کرد: آقای عرب براقی جز سه داور برتر فوتبال ایران هستند و خواهند بود؛ اما در یک صحنه قبل از چهار بر صفر شدن نتیجه، مدافع سپاهان را می‌توانست اخراج کند که اگر این اتفاق می‌افتاد و به گل می‌رسیدیم می‌توانستیم نتیجه ۳ بر صفر را با تساوی عوض کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازنداران در پایان این نتیجه را مناسب ندانست و گفت: تلاش بازیکنان برای جبران نتیجه راضی‌کننده بود، ایراداتی در زمین داشتیم که مشکل اصلی از سرمربی است. همچنان پشت بازیکنانم هستم، زیرا آن‌ها باغیرت‌اند. بودجه سپاهان ۱۵ برابر تیم ما است، اما اختلاف ما این چهارگل نبود. امروز هرتوپی که در بازی قبل به تیرک خورد جبران شد و وارد دروازه ما شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۲۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
باختی اشتباهات سربودجه خالی نکن
این عدد از کجادراوردی ؟
اگه نساجی وتیم های دیگه پول ندارند چرا میاند لیگ برتر همون لیگ یک بمونند