رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد گفت: این شهرستان به لحاظ وصول مطالبات موقوفات رتبه سوم کشور را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی خورشیدیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد گفت: ۳۱۷ موقوفه در این شهرستان وجود دارد که در ۹ ماهه  امسال از محل درآمد آن‌ها ۱۲ میلیارد ریال وصول شد.

خورشیدیان با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به لحاظ وصول مطالبات موقوفات رتبه سوم کشور را دارد افزود: این میزان درآمد در  این مدت  نسبت به مدت مشابه پارسال  ۴۵ درصد افزایش  داشته است.

او به طرحهای حمایتی اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد اشاره و بیان کرد : در قالب طرح توزیع کمک‌های مومنانه در بین نیازمندان ۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی در قالب بسته‌های معیشتی بین گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه توزیع شد.

خورشیدیان با بیان اینکه از محل درآمد موقوفات یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی به ۲۹۴ نفر از نیازمندان در این شهرستان پرداخت شد گفت: در  طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۰۰ بسته معیشتی نیز بین گروه‌های نیازمند توزیع شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی برخی کسب کار‌ها دچار رکود شدند افزود: از سوی اوقاف و امور خیریه این شهرستان  بیش از یک میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال بخشودگی اجاره بها هم اعمال شد.

او بیان کرد: طرح‌های ولایت علوی شمیم افق، بصیرت عاشورایی، ضیافت الهی، برگزاری مسابقات قرآنی و اجرای طرح مودت از مهمترین برنامه‌های قرآنی، آموزشی و حمایتی اوقاف و امور خیریه بویراحمد است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.