رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت : از پنجم آبان ماه امسال، فعالیت ویژه‌ای برای خدمات دهی به بیماران کرونایی در این مرکز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امینی سامان رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت : از پنجم آبان ماه امسال، فعالیت ویژه‌ای برای خدمات دهی به بیماران کرونایی در این مرکز آغاز شد در این راستا دو بخش کووید و یک بخش مراقبت‌های ویژه با ۱۱۵ نیروی فعال و ۸۰ تخت بستری برای پذیرش بیماران آغاز بکار کرد.

او گفت : از اول آذر ماه، برای ارائه خدمات بیشتر به بیماران کووید، گروهی متشکل از ۷ پرستار و ۳ تکنسین بیهوشی، فعالیت خود را در زمینه آموزش به پرسنل مربوطه در زمینه اکسیژن درمانی، آموزش فعالیت‌های جسمانی به بیماران و کمک به آنان برای تسریع در روند درمان آغاز کردند.

امینی سامان افزود : با برنامه ریزی‌های انجام شده چند دستگاه ونتیلاتور در دو بخش بیماران کرونایی مستقر و نصب شد تا در صورت تکمیل ظرفیت بخش ویژه برای بیماران بدحال مورد استفاده قرار گیرد.

او افزود : واحدی برای پایش بیماران سرپایی کرونایی برای سنجش فشار خون، تب سنجی و میزان سطح اکسیژن خون تا ۵ روز پس از اولین مراجعه، راه اندازی شد.

امینی سامان گفت : از پنجم آبان ماه تاکنون، تعداد ۷۲۳ بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند که با تلاش شبانه روزی پرسنل متعهد این مرکز درمانی، تعداد ۵۹۷ بیمار بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و در این مدت علیرغم تلاش کادر درمان متاسفانه ۸۹ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.