رئیس بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت : هم اکنون هزار و ۲۷۵ نفر در استان در قالب تیم‌های نظارتی، مراقبتی و حمایتی در طرح شهید سلیمانی در حال فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا منصوری رئیس بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت : از هزار و ۲۷۵ نفر ۱۹۳ نفر در تیم‌های نظارتی، ۳۷۹ نفر در تیم‌های مراقبتی و ۶۸۵ نفر نیز در تیم‌های حمایتی خدمات لازم را در راستای اجرای طرح به شهروندان ارائه می‌دهند.

او گفت : از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۲۳۰ بسته حمایتی در بین خانوار‌های آسیب پذیر و افرادی که برای در خانه ماندن و قرنطینه شدن با مشکلات معیشتی مواجه هستند توزیع شده است.

او افزود: در این مدت تعداد ۲ هزار ۶۷۸ مورد سرکشی از خانوار‌ها توسط تیم‌های حمایتی و مراقبتی انجام شده است که ۱۹۰ مورد توسط تیم‌های حمایتی و ۲هزار و ۴۸۸ مورد توسط تیم‌های مراقبتی است، تعداد سه هزار و ۵۸۳ بسته حمایتی نیز در بین افراد در مناطق زیرپوشش اجرای طرح توزیع شده است.

منصوری افزود: تاکنون تعداد ۱۷ هزار و ۴۸۶ نظارت نیز در راستای اجرای صحیح دستورالعمل های بهداشتی به عمل آمده و نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی دراماکن و مراکز مختلف توسط تیم‌های نظارتی مناطق ۲۴ گانه اجرای این طرح در استان انجام شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.