مدیر شبکه بهداشت و درمان زاوه در خراسان رضوی از اجرای طرح "مسجد، سنگر سلامت" با هدف کاهش خطرات و آمار مبتلایان به بیماری کرونا در زاوه خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رحمت‌الله نجفی مدیر شبکه بهداشت و درمان زاوه در خراسان رضوی  با بیان این که در طرح "مسجد، سنگر سلامت" پایگاه‌های مقاومت بسیج به عنوان پایگاه سلامت محلی، وظیفه حمایت و مراقبت از بیماران شناسایی شده را برعهده دارند گفت: طرح "مسجد، سنگر سلامت" با همکاری بهورزان در قالب تیم‌های مراقبت و نظارت در مناطق روستایی عملیاتی و اجرا خواهد شد.

او  شناسایی بیماران و مراکز انتشار ویروس در اماکن عمومی، قرنطینه کردن بیماران مبتلا در منزل و بر طرف کردن نیاز‌های آنان با توزیع بسته‌های حمایتی و تذکر لسانی امر به معروف در رعایت توصیه‌های بهداشتی را اصلی‌ترین اهداف طرح مسجد سنگر سلامت ذکر کرد.

مساجد سنگر سلامت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاوه نیز در این جلسه گفت: همان گونه که در دوران دفاع مقدس، مساجد، سنگر بودند و رزمندگان و مدافعان امنیت از پایگاه‌های بسیج مساجد به جبهه‌ها اعزام می‌شدند هم اینک نیز در طرح "مسجد، سنگر سلامت"، شناسایی، درمان و حمایت از بیماران مبتلا به ویروس کرونا انجام می‌شود.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.