۹ تن از اعضا و کادر فنی تیم فوتسال مقاومت البرز کرونا مثبت شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواب تست کرونای ۹ نفر از اعضای تیم فوتسال مقاومت البرز شامل سرپرست، سرمربی و ۷ نفر از بازیکنان این تیم مثبت شد و بلافاصله این افراد به قرنطینه خانگی رفتند.

ابراهیم صوری سرپرست تیم فوتسال مقاومت البرز در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر اظهار داشت: در آخرین تستی که از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم گرفته شد، مشخص شد که جواب تست ۹ نفر از اعضای تیممان که شامل بنده و فرهاد کشاورز (سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز) و ۷ نفر از بازیکنان است، مثبت شده و اکنون در قرنطینه خانگی حضور داریم.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال مقاومت البرز خود را برای بازی روز چهارشنبه برابر تیم اهورای بهبهان آماده می‌کرد و حالا با مثبت شدن تست کرونای ۹ نفر از اعضای این تیم باید دید که آیا این بازی برگزار می‌شود یا خیر. آن طور که گفته می‌شود جواب تست کرونای مقاومتی‌ها به سازمان لیگ ارسال شده و بعد از تصمیم کمیته پزشکی مشخص می‌شود که آیا بازی این تیم برابر اهورا برگزار می‌شود یا خیر.  

تیم فوتسال مقاومت البرز در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، شهید منصوری قرچک، شهروند ساری، مجتمع فردوس قم و اهورای بهبهان همگروه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار