مهدی جاوید آقای گل ۴ دوره اخیر مسابقات لیگ برتر فوتسال به عنوان کاپیتان اول تیم کراپ الوند انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال کراپ الوند قزوین که امسال برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کند، تمرینات خود را از اواسط شهریور ماه زیر نظر رضا لک برگزار کرده است. این تیم در این فصل موفق شده با خرید بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای نظیر مصطفی نظری، مهدی جاوید، علیرضا رفیعی پور، مهران عالیقدر، علی عابدین، محسن منتظمی و بهزاد عظیمی از الان خود را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کند.


بیشتر بخوانید


همچنین در چند روز گذشته حواشی زیادی درباره انتخاب کاپیتان اول تیم کراپ الوند به وجود آمد، به طوری که برخی معتقد بودند باید مصطفی نظری به دلیل سابقه زیادی که در تیم ملی و همچنین باشگاه‌های لیگ برتری دارد باید به عنوان کاپیتان اول این تیم انتخاب شود، اما عده‌ای دیگر خلاف این نظر را داشتند و معتقد بودند که باید مهدی جاوید به عنوان کاپتیان اول این تیم انتخاب شود، آن هم به خاطر آنکه جاوید موفق شده در ۴ دوره اخیر مسابقات لیگ برتر عنوان آقای گلی را کسب کند و یکی از پایه‌های اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهد.

از همین رو رضا لک سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین بعد از جلسه‌ای که با هر ۲ بازیکن برگزار کرد در نهایت تصمیم گرفت جاوید را به عنوان کاپیتان اول تیم کراپ الوند انتخاب کند.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک، شهروند ساری، مجتمع فردوس قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان همگروه شده است و در اولین مسابقه خود روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه باید در سالن شهید حیدریان قم به مصاف تیم مجتمع فردوس برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار