مسئولان تیم فوتسال شهروند ساری تا حدود زیادی با سرمربی مورد نظر خود به توافق رسیده‌اند و اگر مشکلی پیش نیاید تا دوشنبه سرمربی این تیم معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهروند ساری برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر دور جدید تمرینات خود را از روز شنبه هفته گذشته بدون سرمربی جدید برگزار کرده است و تا امروز بازیکنان زیر نظر رامین طالبی، مربی فصل گذشته خود به تمرین پرداخته‌اند. مسئولان تیم فوتسال شهروند ساری هنوز نتوانسته‌اند سرمربی جدیدی برای این تیم انتخاب کنند و ظاهرا مدیران این باشگاه در چند روز گذشته صحبت‌هایی با چند مربی نام آشنا انجام داده اند تا در صورت توافق، بتوانند هدایت این تیم را برای فصل آینده در اختیار او بگذارند.


بیشتر بخوانید


به نظر می رسد مسئولان تیم شهروند ساری تا حدود بسیار زیادی با مربی مورد نظر خود به توافق دست پیدا کرده‌اند و اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال بسیار زیاد تا روز دوشنبه سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد. ساروی‌ها در ابتدای فصل با محسن حسن زاده برای هدایت این تیم به توافق رسیده بودند، حتی این سرمربی چند جلسه‌ای هم با تیم شهروند ساری به تمرین پرداخت، اما به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده حسن زاده تصمیم گرفت از تیم شهروند ساری جدا شود و اکنون هدایت تیم فوتسال شهید منصوری قرچک را بر عهده دارد.

تیم فوتسال شهروند ساری در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، شهید منصوری قرچک، مجتمع فردوس قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان هم‌گروه و در هفته نخست این رقابت‌ها با قرعه استراحت رو به رو شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.