معاون فرماندار شوشتر از اجرای طرح "هر کارمند حامی یک فرزند معنوی" با هدف حمایت از ۸۰۰ فرزند یتیم و کودکان با سرپرست ناتوان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کجبافی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شوشتر گفت: طرح "هر کارمند حامی یک فرزند معنوی" با ایجاد زمینه مشارکت خیران و با هدف حمایت از ۸۰۰ فرزند یتیم و کودکان با سرپرست ناتوان در این شهرستان فراهم می‌شود.

او افزود: تکریم ایتام و فرزندان محسنین، وظیفه انسانی، اجتماعی، دینی و اخلاقی است که تک تک شهروندان در قبال آن مسئولیت دارند.

کجبافی اظهار داشت: لازم است برای اجرای عدالت و بهره مندی همه فرزندان یتیم و بی سرپرست، فرهنگ اکرام ایتام را در فضای فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای جامعه، بیش از پیش تقویت کنیم و انتظار می‌رود کارمندان و مدیران شهرستان برای استقبال از این طرح اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

علی طیبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوشتر گفت: این طرح با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد، اجرا می‌شود و در نشست معاون اول رئیس جمهور و رئیس کمیته امداد با استانداران سراسر کشور شیوه نامه آن ابلاغ شده است.

او بیان کرد: در حال حاضر ۸۰۰ نفر از فرزندان یتیم و محسنین در شهرستان شوشتر هم اکنون بدون حامی هستند و ۶۵۵ نفر نیز زیر چتر حامی قرار دارند و امیدواریم با اجرای طرح "هر کارمند حامی یک فرزند معنوی" این تعداد کودک از حامی بهره مند شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.