برای ساخت ۱۲۰ واحد مسکن محرومین با کمک بسیج سازندگی در فراهان هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از آنجایی که ساخت ۱۲۰ واحد مسکن محرومین با کمک بسیج سازندگی در شهرستان فراهان هدفگذاری شده است جلسه کارگروه اجرایی و پشتیبانی گروه‌های جهادی بسیج شهرستان فراهان به منظور هماهنگی این رزمایش بزرگ برگزار شد.

حسین معمارنیا سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان  از مسئولین محلی خواست برای جذب سهمیه ساخت این ۱۲۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان تلاش کنند.

معمارنیا با تقدیر از گروه‌های جهادی که برای محرومیت زدایی اقشار آسیب پذیر تلاش می‌کنند بر همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان با بسیج سازندگی تاکید کرد.

او اضافه کرد: ادارات خدمات رسان شهرستان، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تمامی تجهیزات و ماشین آلات خود را در راستای محرومیت زدایی در خدمت بسیج سازندگی قرار دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان با بیان اینکه به برکت بسیج و روحیه بسیجی توانسته ایم از بسیاری از سختی‌ها و مشکلات بعد از انقلاب سرافرازانه گذر کنیم تصریح کرد: ما هم که مسئولیم سعی کردیم که به لحاظ عملکرد بسیجی وار زندگی کنیم و بسیجی باشیم و بسیجی هم بتوانیم کار کنیم.

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان فراهان هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به فعالیت‌های مخلصانه و مجدانه جهادگران بسیج سازندگی در عرصه‌های عمرانی و عام المنفعه و مسکن محرومین گفت: بسیج سازندگی فراهان در امسال با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات آمادگی ساخت ۲۵ واحد مسکونی محرومین در سطح شهرستان را اعلام کرده است.

سرهنگ نجفی افزود: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فراهان به عنوان یکی از مجموعه‌های بسیج با حمایت ویژه از طرح‌های محرومیت زدایی در سطح شهرستان با کمک بسیج سازندگی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح روستا‌ها و شهر‌ها توانسته است اقدامات عام المنفعه زیادی در جهت خدمت بی منت به شهروندان ارائه نماید.

او با اشاره به ظرفیت‌های عظیم بسیج گفت: بسیج یک مجموعه عظیمی است که چتر آن بر خدمت به آحاد مختلف مردم و ادارات و نهاد‌ها به منظور تسهیل گری گسترانیده است.

در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس از سوی فرماندار و فرمانده سپاه، از مدیران پشتیبان گروه‌های جهادی بسیج شهرستان فراهان قدر دانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار