با حضور فرمانده سپاه روح الله مسکن‌های محرومین شهرستان کمیجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ۴ واحد مسکن محرومین و مددجویی که به همت بسیج سازندگی سپاه و با مشارکت بنیاد مسکن، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان کمیجان ساخته شده افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین با هدف حمایت از قشر آسیب دیده از بیماری کرونا بیش از ۵۰۰ بسته حمایتی تهیه و در بین محرومین و جامعه هدف توزیع شد.

سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در این مراسم گفت: از این ۴ واحد منزل مسکونی محرومین یک مورد در روستای آقچه کهریز، یک مورد در کمیجان و ۲ مورد در روستای تکیه است که به بهره برداری رسیدند.

سرهنگ کمیزی افزود: در طی یک سال گذشته بیش از ۳۵ واحد مسکونی برای نیازمندان و ۳۰ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان انجام شده و اینگونه اقدامات با برنامه ریزی‌های لازم ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد: همچنین شاهد آغاز به کار قرارگاه‌های جهادی سلامت محور در سطح شهرستان کمیجان هستیم که تاکنون ۱۸ پایگاه برای اجرای این طرح آماده شده است و در این راستا بیش از هزار بسته معیشتی به شکل محله محور در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان بیان کرد: اجرای صحیح و دقیق طرح شهید سلیمانی در دستور کار قرار گرفته که در این راستا کمیته‌های تخصصی آموزش و همراه سازی، منابع انسانی، نظارت و پایش، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرهنگی و رسانه و گروه‌های جهادی و حمایت از آسیب دیدگان و نیازمندان تشکیل شده است.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیجیان شهرستان کمیجان در ابعاد مختلف از هیچ تلاشی در جهت مبارزه با این بیماری دریغ نکردند و توزیع ۵ هزار کمک مومنانه، ۵۰ هزار ماسک بهداشتی، ۱۰ هزار بسته بهداشتی و راه اندازی ۶ کارگاه تولید ماسک که هم اکنون ۲ کارگاه فعال هستند از جمله اقدامات مهم است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.