۶ واحد مسکن محرومان تحویل نیازمندان شهرستان شازند شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با دهه کرامت ۶ باب مسکن محرومین در روستا‌های شهرستان شازند با اعتباری بالغ بر ۵۱۰ میلیارد تومان تحویل نیازمندان شد.

این واحد‌های مسکونی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شازند با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بخشداری‌ها با تلاش گروه‌های جهادی بسیج در ۵ روستا تکمیل و تحویل خانواده‌های نیازمند شد.

مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شازند در حاشیه مراسم افتتاح این خانه‌های محرومان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: محرومیت زدایی یکی از اولویت‌های مهم نیروی مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مهجوری افزود: یکی از خواسته‌های مهم حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همین محرومیت زدایی است.

او اضافه کرد: بنابراین همه مسئولان شهرستان و گروه‌های جهادی بسیج باید دست به دست هم داده تا گوشه‌های از نیاز‌های محرومین جامعه را برطرف کنیم.

مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی دیماه ۹۸ گفت: توافق ساخت مسکن محرومان با تامین و واگذاری زمین به ظرفیت ۵۲۰ واحد با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی هم در همین تاریخ از احداث و بازسازی ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین و سیل زندگان در سطح استان خبرداد و گفت: ۸۰ واحد از این تعداد در روز‌های گذشته تحویل صاحبان نیازمند آنان شد و ۲۰۰ واحد از این مسکن‌ها در ایام دهه فجر در استان مرکزی افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.