نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به خسارت‌های سیل نوروزی گفت: باید دستورالعمل استانی و ملی حوادث تهیه شود.

باید دستورالعمل استانی و ملی حوادث تهیه شود/ بنیاد مسکن به جای کمک‌های نقدی اقدامات عملی صورت دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با مدیران و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان سیل اخیر را برای کشور یک دانشگاه عملیاتی و مطالعاتی دانست و گفت: تمام دستگاه‌های درگیر باید دستورالعملی در قبال حوادث به صورت استانی و ملی به صورت حکیمانه تهیه کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در سال ۹۸ علاوه بر مناطق زلزله زده، بازسازی مناطق سیل زده هم اولویت دستگاه‌ها به ویژه بنیاد مسکن است.

بنیاد مسکن به جای کمک‌های نقدی اقدامات عملی صورت دهد

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه یکی از وظایف بنیاد مسکن تامین مسکن محرومان است، گفت: در این راستا باید اولویت بندی صورت گیرد و به جای کمک‌های نقدی اقدامات عملی صورت گیرد.

وی بیان کرد: در برخی مناطق روستا‌ها باید به عنوان یک منظومه در نظر گرفته شده و به صورت شهرکی و یا منظومه‌ای تدابیر لازم و ارائه خدمات برای آن‌ها انجام شود که این مهم به نفع خود روستاییان نیز خواهد بود.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: باتاکید بر ساخت مسکن برای محرومین و نیازمندان به افزایش کیفیت و مدرن بودن منازل در شهر و روستا از مسئولین ذیربط خواست تا برنامه‌های بلند مدتی در این زمینه ارائه و اجرا کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.