مسئولان تفرش در جلسه‌ای با ۱۳ مصوبه برای ترافیک این شهرستان تصمیم گیری کردند.

تمهیدات ترافیکی تفرشی‌ها برای نوروزبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسئولان شهرستان تفرش در جلسه‌ای گردهم آمدندتا برای ترافیک این شهرستان تصمیم گیری کنند و در نهایت با ۱۳ مصوبه برای این موضوع تدبیر کردند.
این ۱۳ مصوبه به شرح زیر داشت:
۱-مقرر شد توقف خودرو‌های سنگین در خیابان بسیج با نصب تابلو، ممنوع شده و در صورت مشاهده توسط راهور اعمال قانون شود؛ با توجه به اینکه پیج ورودی روستای کوکان در سه راه خرازان، نقطه کور بوده و خطر ناک است، نیاز به بازدید میدانی جهت اصلاح هندسی تقاطع دارد که می‌بایست با همکاری و نظرات کارشناسی ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راهور و شهرداری و شورای شهر تا ۶ ماه آینده اصلاح شود.
۲- مقرر شد تردد خودرو‌های سنگین در کوچه معزز با نصب تابلو ممنوع شود.
۳- با توجه به ضرورت انتقال تعمیرگاه خودرو‌های سنگین از خیابان بسیج مقرر شد موضوع از طریق فرمانداری در جلسه‌ای با حضور زندی فر پیگیری شود.
۴- مقرر شد زمین مجاورجایگاه CNG توسط شهرداری فنس کشی شود و خودرو‌های سنگین سطح شهر موقتا در آن محل پارک نمایندتا تعیین تکلیف مالکیت زمین مذکور صورت پذیرد.
۵- با عنایت به اعلام آمادگی راه وشهرسازی و هماهنگی بعمل آمده با شرکت عمران صنوف شماره ۲۰ تفرش جهت واگذاری یکی از قطعات خدمات عمومی در شهرک اصناف، تعمیر گاه خودرو‌های سنگین به شهرک مذکور انتقال یابد.
۶- شهرداری نسبت به تهیه طرح ترافیکی برای تقاطع خیابان خلچان و خیابان کهریز اقدام نماید.
۷- بازدید میدانی توسط شهرداری و راهور از پیچ شمال غربی میدان امام مجاور تعاون روستا، جهت رفع مشکل ترافیکی و پیشگیری از تصادفات انجام شود.
۸- موضوع مسایل ترافیکی کوچه شهید غفاری به سمت خیابان شاهزاده احمد در جلسه آتی بررسی شود.
۹- در خصوص ایمن سازی تردد عابرین در لاین شرقی خیابان امام، بازدید میدانی توسط شورا و شهرداری و راهور انجام گیرد.
۱۰- طرح آرام سازی جاده ورودی از سمت تهران تا اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در جلسه آتی مورد بررسی قرار گیرد.
۱۱- درخصوص تامین خودروی کنترل نامحسوس پلیس راه نسبت به تهیه جدول زمانبندی برای تامین خودرو از سوی ادارات شهرستان و یا تامین اعتبار هزینه آژانس از سوی ادارات اقدام و به فرمانداری اعلام نماید.
۱۲- خط کشی و رنگ آمیزی سرعتکاه‌ها و معابر تا قبل از عید انجام گیرد.
۱۳- کلیه مصوبات جلسات قبل ظرف مدت ۱۵ روز و تا نیمه اسفند ماه انجام پذیرد.

در این نشست فراهانی فرماندار تفرش گفت: وجود یک تعمیرگاه خورو‌های سنگین در خیابان بسیج همچنین وجود پمپ بنزین در سطح شهر موجب تردد خودرو‌های سنگین در شهر شده و ایجاد یک کمربندی برای تردد خودرو‌های مذکور ضرورت دارد.

انتهای پیام/ ج

جلسه‌ای با ۱۳ مصوبه برای ترافیک شهرستان تفرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.