رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: تا کنون ۴۷ تن اقلام اساسی شامل مرغ، برنج و روغن در شهرستان اردستان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا باقری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان در جمع خبرنگاران گفت: کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم تا اشباع شدن بازار در اردستان توزیع می‌شود که تا کنون ۲۰ تن مرغ گرم با نرخ ۲۲ هزار تومان و ۸ تن مرغ منجمد با نرخ ۱۵ هزار تومان توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان افزود: مرغداران طبق مصوبه استان باید ۵۰ درصد تولید خود را در اختیار جهاد کشاورزی قرار بدهند؛ با توزیع گسترده مرغ در شهرستان اردستان دیگر خبری از صف نیست و در شهر زواره مردم از خرید مرغ اشباع شده‌اند.

او در رابطه با توزیع برنج نیز تصریح کرد: تا کنون ۱۵ تن برنج وارداتی با نرخ هر کیلو ۱۸ هزار تومان از طریق سامانه رهتاب در شهرستان اردستان توزیع شده است.

باقری اضافه کرد: در ادامه توزیع کالا‌های اساسی ۴ تن روغن جامد تهیه کردیم که به هر خانواده ۴ و نیم‌کیلو از طریق سامانه رهتاب واگذار می‌کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان در رابطه با شیوه توزیع اقلام دولتی در شهرستان اردستان گفت: در شهرستان اردستان با همکاری اصناف و هلال احمر، این اقلام در اکثر مغازه‌های هدف توزیع شد و با حضور داوطلبان هلال احمر به بهترین نحو در خدمت همشهریان قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.