همزمان با آغاز هفته پژوهش در آیینی با حضور ویدئو کنفرانسی وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری ، از دانش آموزان پژوهشگر برتر استان سمنان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غفار محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه دانش آموزان پژوهشگر استان سمنان رتبه دوم کشوررا به لحاظ تعداد پژوهشگران برتر کسب کردند، گفت: امسال ۹ نفر از دانش آموزان پژوهشگراستان سمنان برتر کشوری شدند که بعد از استان خراسان رضوی با ۱۰ منتخب ، استان سمنان در جایگاه دوم قرار گرفت.

او با بیان اینکه بیش از نیمی از دانش آموزان استان سمنان فعالیت پژوهشی میکنند گفت: دانش آموزان در بخش‌های مختلف از جمله ساخت و تولید، فناوری ، مطالعه و کتابخوانی و دیگر کار‌های پژوهشی فعالیت می کنند.

محمدی گفت: امسال ۹ دانش آموز پژوهشگر از سه مقطع تحصیلی منتخب کشوری شدندکه در بخش‌های ساخت و تولید و طرح‌های پژوهشی به عنوان برتر دست یافتند.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در هفته پژوهش امسال از ۸۱۱ معلم پژوهنده که ۳۵۰ اثر اقدام پژوهشی ارسال کردند نیز تجلیل میشود.

در آیینی که روز گذشته برگزار شد از دو دانش آموز به صورت حضوری و و بقیه به صورت مجازی تجلیل شد.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.