سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری ۳ سارق منزل و کشف بیش از ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سارقان منزل در زندان به جرم زورگیری شناسایی شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی اظهار کرد: اوایل مهرماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۱۳ بازار تشکیل شد و حسب دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان کرد: شاکی با حضور در پلیس آگاهی در خصوص جزئیات سرقت توضیح داد، سی و یکم شهریور ماه در نبود وی و خانواده اش در خانه، سارقان پس از بالا آمدن از دیوار وارد خانه وی شده و ۲ دستگاه ECU خودرو‌های تویوتا کمری و زانتیا را به همراه یک دستگاه مینی موتورسیکلت و مقادیری لوازم منزل ربوده و متواری شدند.

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: با ثبت اظهارات شاکی پرونده به تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه ارجاع شد و کارآگاهان بدواً به محل سرقت مراجعه کرده و در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی هویت یکی از سارقان حرفه‌ای به نام حمید شدند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با شناسایی حمید به عنوان سارق منزل شاکی و مخفیگاه وی با هماهنگی‌های قضایی دستور دستگیری وی اخذ و متهم در دوازدهم مهرماه در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی افزود: با انتقال حمید به پایگاه هفتم، طی بازجویی‌های تخصصی علاوه بر ارتکاب سرقت فوق به ارتکاب سرقت‌های دیگری نیز با همدستی دو تن از همدستانش به نام‌های هدایت و شهروز اعتراف کرد و در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد هدایت و شهروز به اتهام زورگیری زندان بوده و در حال تحمل کیفر هستند.

سرهنگ کاکاوندی تصریح کرد: با هماهنگی قضایی همدستان حمید از زندان تحویل گرفته شده و در بازجویی‌های انجام شده به بیش از ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف و ابراز کردند که اموال مسروقه را در بازار‌های مختلف فروخته اند.

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف اعضای باند به جرم سرقت منزل، تا کنون تعدادی از محل‌های سرقت شناسایی شده است و تلاش برای شناسایی مالخران و کشف زوایای پنهان پرونده همچنان در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار