تیم‌های گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم‌های گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵  به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر

علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، سعید صادقی، نوید آشوری، پیمان رنجبری و گادوین منشا

ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

حامد فلاح‌زاده، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، عبداله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق‌زاده، علی عبداله زاده، طالب ریکانی، حسین زواری، احمد شریعت‌زاده و مهدی زبیدی

دقیقه ۳ گادوین منشا درون محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ شد و دروازه این تیم را باز کرد، اما داور پیش از آن اعلام آفساید کرده بود و گل او مردود شد.

دقیقه ۵ بازیکنان گل‌گهر از روی نقطه کرنر سعید صادقی را دون محوطه جریمه حریف صاحب توپ کردند، اما شوت صادقی آرام بود و توپ در اختیار حامد فلاح زاده دروزاه بان صنعت نفت قرار گرفت.

دقیقه ۱۳ طالب ریکانی کاپیتان تیم صنعت نفت از بیرون محوطه جریمه گل‌گهر اقدام به شوت زنی کرد که ضربه‌ او چندان محکم نبود و علیرضا حقیقی توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه ۲۶ بازیکنان تیم صنعت نفت از عمق دفاع گل‌گهر نفوذ کردند و شریعت‌زاده در موقعیتی خوبی توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه ۲۷ توپ ارسالی به درون محوطه صنعت نفت در یک رفت و برگشت مقابل پای گادوین منشا قرار گفت و آقای گل حال حاضر مسابقات لیگ گل اول این دیدار را با یک ضربه روپا و دیدنی وارد دروازه صنعت نفت کرد.

دقیقه ۴۴ پیمان رنجبری در یک نفوذ از سمت راست زمین خود را به محوطه تیم صنعت نفت رساند و شوت محکم و خوبی را به سمت دروازه زد که توپ توسط فلاح‌زاده راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۵ سعید صادقی وینگر گل‌گهر از پشت محوطه جریمه صنعت نفت اقدام به شوت زنی کرد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروزاه به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود گل گهر به پایان رسید.

دقیقه ۴۷ مهدی زبیدی بازیکن صنعت نفت از پشت محوطه جریمه شوت محکمی به سمت دروازه گل‌گهر زد که توپ با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹ بازیکنان صنعت درون محوطه جریمه صاحب توپ شدند که شوت مهاجم این تیم به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه برخورد زواری با مدافعان صنعت از دید داور بازی پنالتی بود.

طالب ریکانی با یک شوت محکم از روی نقطه پنالتی دروازه حقیقی را باز کرد تا نتیجه یک بر یک برابر شود.

دقیقه ۵۷ شوت آشوری هافبک گل‌گهر از پشت محوطه جریمه صنعت نفت، دقت و قدرت کافی را نداشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶ رضا خالقی‌فر بازیکن صنعت نفت ارسال عبدالله ناصری را با ضربه سر دقیق وارد دروازه تیم گل‌گهر کرد تا بازی ۲ بر یک به نفع صنعت نفت شود.

دقیقه ۸۶ شوت پرقدرت بازیکنان گل‌گهر با اختلاف کمی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹ پاس میلاد زکی پور درون محوطه جریمه صنعت نفت به رنجبری رسید. شوت او توسط مدافعان تیم آبادانی به کرنر رفت.

دقیقه ۸۹ شوت محکم طالب ریکانی از بالای دروازه گل‌گهر با اختلاف به بیرون رفت.

در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع صنعت نفت آبادان به اتمام رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار