مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مرکز تلفن ۲۵۰۰ از سوی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با هدف پاسخگویی به سؤالات جامعه هدف در بخش روابط کار راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احدی مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان  در خصوص اهمیت راه‌اندازی سامانه پاسخگویی گفت: با دستور مقام عالی وزارت و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سؤالات فنی بخش روابط کار در کشور فراهم شد.

او با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های منحصر به ‎فرد این مرکز اتصال به یکی از سرویس‎ دهنده‌ های اینترنتی کشور است، دیگر مزیت این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل دانست.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: این مرکز براساس تنوع سؤالات در حوزه‌های مختلف روابط کار، به‎خصوص حوزه جبران خدمت، مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری، بازرسی کار، شکایات کارگری، طبقه بندی مشاغل و مشاغل سخت وزیان آور پاسخگوی سئوالات جامعه کار وتولید در سراسر کشور است.

احدی در ادامه گفت: جامعه کار و تلاش می ‌توانند برای دریافت پاسخ سؤالات خود در حوزه‌های مختلف روابط کار با شماره‏‎گیری کد ۰۲۱ سپس ۲۵۰۰ با این مرکز ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را به ‌صورت تلفنی و آنلاین مطرح و مشاوره دریافت کنند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.