کوهی هدف اصلی دستگاه‌های متولی نظم و امنیت در پیشگیری از جرائم را ایجاد آرامش و آسایش برای شهروندان خواند و از تلاش‌های پلیس شهرستان سیروان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عابدین کوهی رئیس دادگستری شهرستان سیروان ، در خصوص همکاری و تعامل نیرو‌های انتظامی با دادگستری در ارتقای امنیت اجتماعی، گفت: اقتدار دستگاه قضا و نیروی انتظامی برای دفاع از حقوق مردم و اجرای عدالت برای خدمت به آنان یک اصل می‌باشد.

او اظهار کرد: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در برخورد قانونی با مخلان نظم و امنیت به کار خواهند گرفت.

رئیس دادگستری شهرستان سیروان ادامه داد: آگاه سازی و هشدار‌های پیشگیرانه و استفاده صاحبان صنوف و اماکن خصوصی در استفاده از تجهیزات فنی و ایمنی در کاهش جرائمی همچون سرقت نقش دارد.

در ادامه سرهنگ هادی گندمی سرپرست انتظامی سیروان، گفت: هدف اصلی تمامی دستگاه‌های متولی نظم و امنیت در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی، ایجاد آرامش و آسایش برای شهروندان است و بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است.

او افزود: نیروی انتظامی در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم، بی وقفه تلاش می‌کند و امیدواریم با ارتقای تعاملات خوب بین نیروی انتظامی و دادگستری، بیش از پیش شاهد پیشبرد امورات به نحو شایسته و همچنین امنیت پایدار در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.