حامد صفایی به‌عنوان کمک داور در بازی پیکان و آلومینیوم حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتبال مردان باشگاه‌های کشور میان تیم‌های پیکان تهران و آلومینیوم اراک را حسین زمانی بر عهده دارد و حامد صفایی کمک داور شایسته استان فارس و حمید سبحانی، او را در این بازی همراهی می‌کنند.

حامد صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: متولد ۱۳۶۴ در شهر شیراز هستم که از دوران نوجوانی به رشته فوتبال علاقمند بودم و در تیم بزرگسالان پالایشگاه شیراز وارد مسابقات کشوری شدم و توانستم به مقام‌های اول و دوم مسابقات کشوری پالایشگاهی و وزارت نفت برسم.

او در خصوص علاقمندیش به کار داوری افزود: در زمانی که مشغول بازی فوتبال بودم، سرپرست تیم پالایشگاه شیراز پیشنهاد داد دوره داوری را نیز شرکت کنم و شروع کار داوری بنده از سال ۸۳ بود که با گذراندن کلاس داوری و قبول شدن در تست‌های کتبی و بدنی توانستم مراحل مختلف و دشواری را طی کنم و وارد لیگ برتر شوم.

صفایی در پایان اضافه کرد: اساتید بزرگی از جمله اقای حیدر شکور، تولایی، بطایی و خیلی از عزیزان دیگر برای رسیدن به موفقیت در امر داوری به بنده کمک کردن و به جرات می‌توانم بگویم حسن کامرانی فر، رسول فروغی و شکور را بعنوان الگوی خود در عرصه داوری می‌دانم و خوشحالم افتخار شاگردی این عزیزان را داشتم.

حامد صفایی در فصل گذشته در لیگ برتر چهاربار و در لیگ دسته بک فوتبال باشگاه‌های کشور ۱۰ بار بعنوان کمک داور حضور داشته و امسال نیز بازی پارس جنوبی جم و رایکا بابل در مسابقات دسته یک را پشت سر گذاشته است.

با توجه به پتانسیل بالای حامد صفایی به‌عنوان کمک داور با استعداد شیرازی، شاید کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید بیشتر روی او و سایر داوران شهرستانی نظر داشته و نگاه خود را نسبت به استفاده از داوران و کمک داوران شهرستانی تغییر دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار