بیش از ۵۰۰ سالمند زنجانی زیر چتر کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در حال حاضر بیش از ۵۰۰ سالمند بیمار وخاص صعب العلاج تحت حمایت این نهاد خدمات متنوع بهداشتی ودرمانی را در قالب هزینه نگهداری از بیماران نیازمند، هزینه لوازم پزشکی مصرفی وتجهیزات توانبخشی، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی، پرداخت فرانشیز وهزینه‌های بستری وسرپایی را سالمندان بهره‌مند هستند.

صفری با اشاره به اینکه بخشی از سالمندان  تحت حمایت امدادبه تنهایی زندگی می‌کنند افزود: سالمندان در دوران سالمندی نیاز مبرم به رسیدگی دارند.
 
او ادامه داد:دلجویی عاطفی و عیادت از سالمندان بیمار و زمین‌گیر و تحویل سبد کالای غذایی، بسته‌های معیشتی و پک‌های بهداشتی و آموزش‌های فکری و خدمات فرهنگی در جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی از دیگر خدمات ارائه‌شده به سالمندان تحت حمایت این نهاد است. وکمیته امداد استان به سالمندان تحت حمایت خود در شرایط کرونایی بسته‌های بهداشتی وسبد معیشتی توزیع کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با تأکید بر ضرورت آموزش و آگاهی‌بخشی مداوم و مستمر به خانواده‌های تحت حمایت علی‌الخصوص بیماران خاص وصعب العلاج و سالمندان در خصوص اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و روش‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا اضافه کرد: این آموزش‌ها به‌صورت ارسال پیامک، وتماس تلفنی مددکاران وارائه راهنمایی مختلف انجام می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.