مسئول نهاد کتابخانه‌ های عمومی خوسف از بازگشایی کتابخانه‌ های عمومی در این شهرستان خبر داد.

علی دوست مسئول نهاد کتابخانه‌ های عمومی خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به تغییر شهرستان خوسف به وضعیت زرد، طبق بخشنامه ی محدودیت‌ های کرونایی، کتابخانه‌ های عمومی این شهرستان باز است و خدمات حضوری به صورت یک شیفت (۵۰ درصد) ارائه می‌شود.

او افزود:ساعت فعالیت کتابخانه دکتر شکوهی دراین شهرستان، همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۳ و ساعت فعالیت کتابخانه‌ های روستایی، روز‌های فرد از ساعت  ۸ الی ۱۳ است.


بیشتر بخوانید


علی دوست با اشاره به اینکه بازگشایی کتابخانه‌ ها با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی انجام می شود، بیان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای دستور العمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری است.

مسئول نهاد کتابخانه‌ های عمومی خوسف عنوان کرد: همچنین ضد عفونی کردن فضای کتابخانه، ایجاد حائل‌ های محافظتی، استفاده از مواد ضدعفونی کننده، از جمله اقداماتی است که در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا و محافظت اعضا و کتابداران انجام شده است.

او ادامه داد: شرط استفاده اعضا و مراجعان، از کتابخانه‌ ها برای مطالعه و یا امانت گرفتن کتاب رعایت توصیه‌ های بهداشتی در رابطه با پیشگیری از بیماری کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.