محمدی گفت: از نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم برای اختصاص اعتبار مناسب به بهزیستی و حمایت از افراد معلول تلاش کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی مدیرکل بهزیستی کرمانشاه  در دیدار با نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجمع نمایندگان می‌خواهیم برای افزایش ردیف‌های شاخص مربوط به اعتبارات سازمان بهزیستی  تلاش کنند.

او افزود: در بودجه امسال پیشنهاد افزایش ۴۵ درصدی مستمری مددجویان و معلولان و همچنین اختصاص اعتبار کافی برای اجرای کامل قانون حمایت از افراد داری معلولیت مدنظر است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ابراز امیداواری کرد با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی زمینه برقراری مستمری مددجویان پشت نوبتی و همچنین کمک‌های معیشتی و درمانی و اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای ماده ۷ و ۱۵ و۲۷ قانون حمایت از حقوق معلولان فراهم شود.

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیداربا اشاره به وظایف خطیر سازمان بهزیستی از حمایت خود و مجمع نمایندگان استان در راستای افزایش بودجه سازمان بهزیستی در مجلس خبر داد و گفت: تمام تلاش نمایندگان در جهت کاهش مشکلات معیشتی و آسیب‌های اجتماعی استان خواهد بود.

انتهای پیام /س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.