با برگشت وضعیت کرونا در شهرستان‌های خوسف و درمیان به حالت زرد، قفل درب مدارس باز شده و دانش آموزان به صورت گروه بندی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از مشارکت تمام اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان و معلمان در کاهش روند گسترش کرونا ویروس تشکر می‌کنیم، اما این حالت شکننده بوده و در صورت غفلت، دوباره شاهد یکه تازی این ویروس منحوس خواهیم بود.

او با بیان این که مدیران مدارس در این دو شهرستان موظف به ضد عفونی کردن محیط آموزشگاه طبق دستورالعمل‌های ارسالی، قبل، حین و بعد از خروج دانش آموزان از مدرسه هستند افزود: حضور دانش آموزان در کلاس ها، طبق روال قبل و به صورت گروه بندی خواهد بود.

واقعی با اشاره به اطلاعیه ستاد مدیریت پیشگیری از بیماری کرونا در استان عنوان کرد: مدارس زیر ۵۰ نفر دانش آموز، در شهرستان‌های خوسف و درمیان به صورت صد در صد حضوری خواهند بود.


بیشتر بخوانید


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این مطلب که بقیه شهرستان‌های استان همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارند، تأکید کرد: آموزش در ۱۰ شهرستان و منطقه دیگر استان به صورت غیر حضوری تداوم می‌یابد.

او در خصوص نحوه حضور کادر اداری در شهرستان‌های زرد، اظهار کرد: کادر اداری دو شهرستان خوسف و درمیان با حضور دو سوم از پرسنل، جوابگوی مراجعه کنندگان خواهند بود.

واقعی تأکید کرد: در شهرستان‌های نارنجی نیز می‌بایست با ۵۰ درصد، کادر اداری به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س. الف
۲۰:۳۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
طبق مصوبه ستاد ملی کرونا آموزش در همه مناطق زرد و نارنجی و قرمز غیر حضوری هست. نماز جمعه تعطیل شده هی دارن میگن شب چله رو تعطیل کنین دو هفته همه مشاغل رو تعطیل کردن کل پرسنل و معلمین در این دوشهرستان در بیرجند که نارنجی هست سکونت دارن دوباره کرونا بیداد خواهد کرد باز کسبه بی گناه رو تعطیل میکننتو رو خدا کمی تصمیمات تون با کارشناسی بیشتر باشه