همزمان با سراسر کشور طرح لاله‌های روشن دربیش از ۵۰۰ واحد آموزشی استان برگزار شد.

اجرای طرح لاله‌های روشن در ۵۰۰ واحد آموزشیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز با حضور در طرح ملی لاله‌های روشن، گفت: این طرح برای دومین سال متوالی و همزمان در سراسر کشوربرگزار شد.

او افزود:در سال تحصیلی گذشته نیز این طرح با همکاری خوب دانش آموزان، معلمان و مدیران هم استانی برگزار شد که موفق شدیم رتبه پنجم کشوری را در این زمینه کسب و برای استان افتخاری دیگر بیافرینیم.

واقعی بیان کرد: طرح لاله‌های روشن باعنوان ۴۰ هزار شهید والا مقام دفاع مقدس در ۴۰ هزار مدرسه کشور برگزار شد، این طرح در استان ما نیز با وجود ۴۳۵ شهید فرهنگی و دانش آموز که جان شیرین خود را نثار آرمان‌های والا کردند در بیش از ۵۰۰ واحد آموزشی اجرایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا سعادتی بی مثال است و نصیب هر انسانی نمی‌شود ادامه داد: خراسان جنوبی شهدای دانش آموز و فرهنگی زیادی را تقدیم اسلام وانقلاب کرده است وطرح لاله‌های روشن نیز باهدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت وانتقال رشادت‌ها های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس به نسل آینده ساز جامعه است.

در پایان این مراسم نیز از خانواده‌ای گرانقدر شهیدان فروزان فر و بهمن آبادی تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.