رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گتوند حمایت خود از فعالان و سرمایه گذاران بخش گردشگری در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یعقوب نگهداری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گتوند با اشاره به حمایت و پشتیبانی اداره میراث فرهنگی شهرستان سرمایه گذاران بخش گردشگری گفت: تسهیلات کم بهره با شرایط ویژه به متقاضیان و فعالان این بخش اعطا می‌شود.

او با بیان اینکه در ارائه تسهیلات محدودیتی وجود ندارد، افزود: سرمایه گذاران گردشگری در زمینه آبی، کشاورزی، صنعت، زیارتی، مجموعه داری، موزه‌های شخصی و ساخت صنایع دستی برای فعالیت در این زمینه و دریافت تسهیلات می‌توانند به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گتوند مراجعه کنند.

نگهداری با اشاره به پرداخت تسهیلات فراوان با همکاری برخی بانک‌ها به متقاضیان اظهار داشت: امسال موافقت اصولی ۳ مجتمع گردشگری در سطح شهرستان صادر شده است و هم اکنون در مرحله اخذ استعلام‌های نهایی برای صدور پروانه‌های بهره‌برداری و آغاز فعالیت اجرایی هستند که با اجرای این طرح‌ها علاوه بر اشتغال موقت زمان ساخت، زمینه اشتغال مستقیم و دائمی ۳۰ تا ۵۰ نفر فراهم می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گتوند تصریح کرد: کرونا خسارت زیادی به بخش گردشگری شهرستان وارد کرده و تلاش بر این است تا از خسارت بیشتر در این حوزه جلوگیری شود، ضمن اینکه باید برنامه ریزی برای پسا کرونا نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.