مهدی موسی‌پور به عنوان ناظر در هفته چهارم لیگ دسته اول و سید رضا مهدوی به عنوان داور چهارم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور نظارت و قضاوت می‌کنند.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت ‌و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مهدی موسی‌پور به عنوان ناظر داوری، دیدار قشقایی شیراز و رایکای بابل از سری مسابقات هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور را نظارت می‌کند.

او با اعلام اینکه موسی‌پور از داوران سرشناس استان کرمان طی سالیان گذشته است که فصل پیش به عنوان ناظر داوری لیگ دسته دوم فوتبال کشور و لیگ‌های فوتبال استان کرمان فعالیت داشت، افزود: این داور شایسته کرمانی هم اکنون به دلیل عملکرد خوب به جمع ناظران داوری لیگ یک پیوسته است.

امیرخسروی با اشاره به اینکه دیدار قشقایی شیراز و رایکای بابل، روز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پارس شیراز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کوبل داوری این بازی که مهدی موسی‌پور باید بر کارشان نظارت کند، شامل احمد محمدی، امین قدیری، سید امرالله طراح و جواد بختیاری است.

او بیان داشت: همچنین سید رضا مهدوی، داور سرشناس و بزرگ استان کرمان نیز به عنوان داور چهارم در کوبل داوری شهرخودرو و استقلال از هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد.

امیرخسروی با بیان اینکه این بازی روز یکشنبه ۲۳ آذرماه در ورزشگاه امام رضا شعر مشهد برگزار می‌شود، افزود: کوپال ناظمی در کنار انتظاری و نوری این دیدار را نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار