رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت: برای افراد مبتلا به کرونا که فاقد مکان مناسب قرنطینه هستند ۱۵ اقامتگاه راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ رضا منصوری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت: برای افراد مبتلا به کرونا که فاقد مکان مناسب برای قرنطینه هستند در شهر کرمانشاه ۲ اقامتگاه و در سایر ۱۳ شهرستان استان هم هر کدام یک اقامتگاه راه‌اندازی شده است.

او افزود: برای راه‌اندازی این اقامتگاه‌ها از مهمانسرای ادارات و اردوگاه‌های راهیان نور، بسیج و سپاه استفاده شده است.

منصوری  تصریح کرد: ظرفیت این اقامتگاه‌ها  در شهر کرمانشاه برای برادران ۱۰۰ نفر می‌باشد که تا ۳۰۰ نفر قابل افزایش است و برای خواهران نیز ۱۰۰ نفر می‌باشد که تا ۵۰۰ نفر قابل افزایش است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت: در شهرستان‌ها نیز ظرفیت ۱۰۰ نفر در نظر گرفته‌ایم که قابل افزایش است.

او گفت: تاکنون کسی به این اقامتگاه‌ها مراجعه نکرده، اما تمام امکانات پرستاری، تجهیزات موردنیاز از جمله اکسیژن، دارو، غذا و سایر اقلام موردنیاز تامین شده است.

منصوری  اصل را بر قرنطینه خانگی دانست و افزود: توصیه ما این است که افراد در میان خانواده خود قرنطینه شوند اما اگر افرادی به هر دلیلی شرایط قرنطینه خانگی را نداشتند ما ظرفیت موردنیاز را فراهم کرده‌ایم.

او همچنین با اشاره به اینکه تیم مراقبتی دانشگاه علوم پزشکی از طریق تلفن افراد را رصد می‌کنند گفت: افراد اگر نیاز به ویزیت در منزل داشته باشند پزشک به منزل می‌رود و اگر توان خرید دارو را نداشتند ما تامین می‌کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.