مدیر عامل انجمن خانواده ناشنوایان استان اصفهان گفت: تاریخ تحویل ساختمان این انجمن گذشته است و به علت کمبود اعتبار مالی نمی‌توانیم مکانی را برای انجمن رهن کنیم.

آیگین عباسی مدیر عامل انجمن خانواده ناشنوایان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، درباره جبران کمبود اعتبار مالی برای رهن مکان انجمن خانواده ناشنوایان اظهار داشت: تاریخ اجاره مکان فعلی انجمن تمام شده، اما برای رهن مکان دیگری کمبود اعتبار مالی داریم. در پی نامه نگاری‌ها و جلسات متعدد، شهرداری قول کمک‌هزینه ۵۰ میلیون تومانی داد که هنوز هیچ مبلغی به انجمن خانواده ناشنوایان پرداخت نکرده است.

او با بیان اینکه باید مکانی در خیابان‌های اصلی رهن کرد افزود: ناشنوایان باتوجه به معلولیتی که دارند بیشتر در معرض تصادفات هستند و مکان انجمن باید به راه‌های اصلی نزدیک باشد تا شاهد حوادث تلخ نباشیم. از جایی که هزینه رهن مکان‌های دردسترس بیشتر است با کمبود اعتبار مالی بیشتری روبه‌رو هستیم.

مدیر عامل انجمن خانواده ناشنوایان ضمن درخواست کمک مالی از خیران بیان داشت: امیدواریم با کمک خیران مکانی برای انجمن رهن کنیم. ناشنوایان به دلیل عدم توانایی در شنیدن و صحبت کردن مظلوم‌ترین قشر جامعه هستند.

او درباره فعالیت‌های این انجمن گفت: آموزش زبان اشاره، برگزاری کلاس‌های هنری و مشاوره قبل و بعد ازدواج از جمله فعالیت‌های آموزشی این انجمن است.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار