معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: پویش ایران مهربان با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقای سرانه دریافتی آنان در راستای طرح اکرام ایتام آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، فاتح  معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی  با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال‌های گذشته با هدف رسیدگی بیشتر به نیاز‌های مادی و معنوی فرزندان یتیم توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، گفت: مردم نیک اندیش با واریز مبلغی به صورت ماهانه، می‌توانند در حمایت از فرزندان یتیم و محسنین سهیم باشند.

او با بیان اینکه وضعیت کرونایی کشور به ضرر محرومان است، گفت: در این طرح، تلاش داریم که در استان، یتیم و فرزند محسنین فاقد حامی نداشته باشیم.

فاتح افزود: برای اجرای این طرح در استانداری ستادی تشکیل شده و از ظرفیت کارمندان ادارات برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین استفاده می‌شود و همه برای حامی شدن دعوت می‌شوند.

او با بیان این‌که اگر مردم از طرح ملی ایران مهربان  اطلاع داشته باشند، خودشان پای کار می‌آیند، گفت: بعد از انتخاب یتیم و واریز پول در سایت امداد برای آن‌ها این رقم به طور مستقیم واریز می‌شود.

او گفت: علاقمندان برای حمایت از فرزندان اکرام، می‌توانند به سایت مربوطه به نشانی ekram.emdad.ir مراجعه و کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنند؛ سپس کد فعالسازی برای آن‌ها ارسال می‌شود و شماره کارت ۱۶ رقمی هم در اختیار فرد قرار می‌گیرد تا وجه مدنظر خود را به این شماره حساب واریز کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.