مسیر آرامستان‌ها تنها با دستور ستاد کرونا بازگشایی می‌شوند

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: بازگشایی مسیر‌های منتهی به آرامستان‌های شهرکرد تنها با دستور ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا استان امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیداکبر نوربخش‎رضائی سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد اظهار داشت: بازگشایی مسیر‌های منتهی به آرامستان‌های شهرکرد تنها با دستور ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا استان امکان‌پذیر است بنابراین در حال حاضر با هرگونه تجمع در آرامستان‌ها برخورد می‌شود.

او افزود: تعیین زمان بازگشایی آرامستان بهشت رحمت براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا است و در صورت تصمیمات جدید مراتب به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.


بیشتر بخوانید


نوربخش‎رضائی با بیان اینکه هیئت امنا آرامستان‌های محلی از حضور شهروندان جهت قطع زنجیره کرونا خودداری کنند، اضافه کرد: در آرامستان‌ها تنها خدمات مربوط به خاکسپاری اموات با حضور اقوام درجه یک متوفیان انجام می‌شود.

او ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری و همراهی خوبی را با سازمان آرامستان‌ها داشته و در راستای جلوگیری از حضور مردم در آرامستان‌ها، برگزاری مراسمات و مسدود نمودن مسیر‌های منتهی به آرامستان اقدامات لازم را انجام داده اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار